afbeelding-voetbal-kamp

Roosendaal ,16-11-2016

Beste lezers,

Het is eindelijk zo ver, alle buitenlandse top voetbalclubs op een site met een groot aanbod van unieke uitdagingen zoals:

Zomerkampen, winterkampen, teams en toernooien, coaches en jaarlijkse academies op een pagina.

Alle niveaus beschikbaar voor jongeren in de leeftijd van 8 t/m 23 die zich willen meten op het hoogste voetbalniveau.

Ons doel van www.pro-voetbalkampen.nl is het helpen van studenten en jongeren uit Nederland en België om een taalprogramma of zomerkamp te vinden om de taal te leren, sporten zoals voetbal te beoefenen, en vooral om een onvergetelijke ervaring te hebben.

Ons doel is in de eerste plaats om de beste scholen en kampen in de wereld te selecteren, en ten tweede om onze klanten te helpen met het kiezen van het juiste programma voor hun behoeften, in samenwerking met de beste clubs ter wereld zoals Barcelona, Real-Madrid,Chelsea ,Liverpool, Arsenal, A.C Milan, Juventus, Manchester City ,Paris Saint-Germain.

Als u wilt kunt u contact opnemen met onze klantenservice om alle gratis beschikbare adviezen en nodige input die u nodig heeft te verkrijgen. Als u ons team laat weten wat u precies zoekt, kunnen zij u adviseren over de kampen die het beste passen bij de behoeften en doelstellingen van uw kind.

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie mail ons dan naar: Info@pro-voetbalkampen.nl

Met sportieve groet, Bas Gorissen